Predpisy

PREDPISY TÝKAJÚCE SA WEBOVÉHO OBCHODU

elegantnynabytok.sk

OBSAH:

  1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
  2. ELEKTRONICKÉ SLUŽBY V INTERNETOVOM OBCHODE
  3. PODMIENKY KÚPNEJ ZMLUVY
  4. SPÔSOBY PLATBY A LEHOTY PRE PRODUKT
  5. NÁKLADY, SPÔSOB A DÁTUM DODANIA A PREVZATIA VÝROBKU
  6. REKLAMÁCIE VÝROBKOV
  7. MIMOSÚDNE POSTUPY PODÁVANIA SŤAŽNOSTÍ A NÁPRAVY
  8. PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
  9. SÚHLAS SO ZASIELANÍM FAKTÚR V ELEKTRONICKEJ FORME
  10. INFORMÁCIE O CENÁCH
  11. RECENZIE PRODUKTOV
  12. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Internetový obchod https://elegantnynabytok.sk/ dbá na práva spotrebiteľa. Spotrebiteľ sa nemôže vzdať práv priznaných mu v Zákone o ochrane spotrebiteľa. Ustanovenia zmlúv, ktoré sú pre spotrebiteľa menej výhodné ako ustanovenia Zákona o ochrane spotrebiteľa, sú neplatné a namiesto nich sa uplatňujú ustanovenia Zákona o ochrane spotrebiteľa. Preto ustanovenia týchto Všeobecných obchodných podmienok nemajú za cieľ vylúčiť ani obmedziť akékoľvek práva spotrebiteľov, ktoré im prislúchajú na základe bezvýhradne záväzných právnych predpisov, a všetky prípadné pochybnosti treba vykladať v prospech spotrebiteľa. V prípade nesúladu ustanovení týchto Všeobecných obchodných podmienok s uvedenými predpismi majú tieto predpisy prednosť a treba ich uplatňovať.

 


1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

1.1 Tieto podmienky stanovujú pravidlá používania internetového obchodu, ktorý prevádzkuje spoločnosť RADOSŁAW GAŁUSZKA, ktorý vykonáva podnikateľskú činnosť pod obchodným menom REXO RADOSŁAW GAŁUSZKA, zapísaný v Centrálnom registri a informačnom systéme o hospodárskej činnosti Poľskej republiky, ktorý vedie minister príslušný pre hospodárstvo. Podnikateľ má nasledovné údaje: sídlo spoločnosti: ul. Towarowa 26/50, 43-300 Bielsko-Biała, Poľsko, IČ DPH: PL9372568612, adresa pre doručovanie: ul. Grażyńskiego 40, 43-300 Bielsko-Biała, Poľsko.

1.2.Predávajúceho môžete kontaktovať na tejto e-mailovej adrese: kontakt@elegantnynabytok.sk . Predávajúci sa zaväzuje odpovedať na všetky otázky a sťažnosti.

1.3. Tieto podmienky sa vzťahujú na objednávky zákazníkov zo Slovenska.

1.4. Každý zákazník je povinný si pred nákupom prečítať zmluvné podmienky. Používanie obchodu a zadávanie objednávok znamená súhlas s týmito podmienkami.


2. ELEKTRONICKÉ SLUŽBY V INTERNETOVOM OBCHODE

2.1 Predávajúci umožňuje využívanie nasledujúcich elektronických služieb dostupných v internetovom obchode:

Registrácia používateľského účtu – umožňuje zákazníkovi vytvoriť si v obchode individuálny účet, ktorý mu umožní rýchlo zadávať objednávky, sledovať históriu nákupov a získať prístup k špeciálnym akciovým ponukám.

Objednávkový formulár – umožňuje zákazníkovi zadať objednávku bez registrácie účtu.

Newsletter – voliteľná služba, ktorá umožňuje zákazníkovi dostávať informácie o novinkách, akciách a špeciálnych ponukách prostredníctvom e-mailu.

Online zákaznícky servis – možnosť kontaktovať predávajúceho prostredníctvom kontaktného formulára, živého chatu alebo iných komunikačných nástrojov dostupných v obchode.

2.2 Používateľ sa zaväzuje používať služby zákonným spôsobom a spôsobom, ktorý neporušuje práva iných osôb. Zákazník nesmie poskytovať obsah, ktorý je nezákonný, urážlivý alebo môže porušovať dobré mravy.

2.3 Predávajúci si vyhradzuje právo dočasne pozastaviť dostupnosť elektronických služieb z technických dôvodov, údržby alebo z dôvodu činností, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť. V prípade dlhšieho prerušenia budú zákazníci vopred informovaní.


3. PODMIENKY KÚPNEJ ZMLUVY

3.1. Objednávky je možné zadávať 24 hodín denne, sedem dní v týždni prostredníctvom webovej stránky obchodu. Vo výnimočných prípadoch, ako sú technické prerušenia alebo aktualizácie systému, môže byť možnosť zadávania objednávok dočasne obmedzená.

3.2. Kúpna zmluva je uzavretá, keď predávajúci potvrdí objednávku. Zákazník dostane automatické potvrdenie objednávky na zadanú e-mailovú adresu a následne po overení objednávky predávajúcim dostane zákazník správu potvrdzujúcu prijatie objednávky na spracovanie.

3.3. Zákazník je povinný pri zadávaní objednávky uviesť správne údaje. V prípade uvedenia nesprávnych údajov predávajúci nezodpovedá za neuskutočnenie objednávky alebo oneskorené doručenie.

3.4. Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť spracovanie objednávky, ak sú údaje zákazníka neúplné, nesprávne alebo existujú dôvodné pochybnosti o ich správnosti. V takom prípade bude zákazník informovaný o zrušení objednávky.

3.5. Ak objednaný výrobok nie je k dispozícii, predávajúci sa zaväzuje informovať zákazníka o tejto skutočnosti a navrhnúť alternatívne riešenie, napr. predĺženie doby dodania alebo vrátenie peňazí.


4. SPÔSOBY PLATBY A LEHOTY PRE PRODUKT

4.1 Zákazník má možnosť zaplatiť za objednávku jedným z nasledujúcich spôsobov:

Platba kreditnou/debetnou kartou – vykonaná prostredníctvom zabezpečeného online platobného systému.

Platba na dobierku – dostupná pre vybrané objednávky a spôsoby doručenia.

4.3 Predávajúci nezodpovedá za oneskorenie spôsobené problémami na strane poskytovateľa platobných služieb, ako sú banky alebo elektronické platobné systémy.

4.4 V prípade vrátenia peňazí za zrušenú objednávku alebo vrátený produkt predávajúci vráti peniaze na ten istý účet, z ktorého bola platba vykonaná, a to do 14 dní od potvrdenia oprávnenosti vrátenia peňazí.


5. NÁKLADY, SPÔSOB A DÁTUM DODANIA A PREVZATIA VÝROBKU

5.1. Doručovanie objednávok sa uskutočňuje na území Slovenskej republiky prostredníctvom renomovaných kuriérskych spoločností a iných dostupných spôsobov doručenia, všetky informácie sú uvedené pred finalizáciou objednávky.

5.2 Náklady na doručenie závisia od zvoleného spôsobu dopravy, hodnoty objednávky a prípadných akcií ponúkaných predávajúcim. Náklady na doručenie sú jasne uvedené pred finalizáciou objednávky.

5.3 Priemerná doba dodania je 1 až 2 pracovné dni, ale presná doba dodania sa môže líšiť v závislosti od dostupnosti výrobku a polohy zákazníka.

5.4 Predávajúci nezodpovedá za oneskorenia spôsobené kuriérskymi spoločnosťami alebo nepredvídateľnými okolnosťami, ako sú prírodné katastrofy, štrajky alebo iné náhodné udalosti.

5.5 Zákazník je povinný skontrolovať zásielku pri jej prevzatí. V prípade mechanického poškodenia, ku ktorému došlo počas prepravy, by mal zákazník túto skutočnosť bezodkladne nahlásiť kuriérovi a spísať príslušný škodový protokol.

5.6. Ak si zákazník neprevezme zásielku v dohodnutej lehote a vráti ju predávajúcemu, môžu mu byť účtované dodatočné náklady na opätovné odoslanie.


6. REKLAMÁCIE VÝROBKOV

6.1 Zákazník má právo reklamovať zakúpený výrobok v prípade fyzických vád, poškodenia v dôsledku prepravy alebo nedodržania objednávky.

6.2 Reklamáciu je možné podať elektronicky zaslaním správy na e-mailovú adresu: kontakt@elegantnynabytok.sk, v ktorej uvedie nasledujúce informácie:

Meno zákazníka,

číslo objednávky,

Popis problému s fotodokumentáciou (ak je to možné),

preferovaný spôsob riešenia reklamácie (výmena, oprava, vrátenie peňazí).

6.3 Predávajúci sa zaväzuje posúdiť reklamáciu do 14 dní od jej doručenia. V odôvodnených prípadoch môže byť táto lehota predĺžená, o čom bude zákazník informovaný.

6.4. V prípade uznania reklamácie predávajúci uhradí všetky náklady spojené s výmenou výrobku alebo jeho opravou. V prípade vrátenia peňazí budú tieto pripísané na účet zákazníka do 14 dní od prijatia reklamácie.

6.5 Predávajúci nezodpovedá za vady spôsobené nesprávnym používaním výrobku zákazníkom, nesprávnou údržbou alebo mechanickým poškodením spôsobeným zákazníkom.

6.6 Viac informácií o reklamáciách výrobkov nájdete [tu].


7. MIMOSÚDNE POSTUPY PODÁVANIA SŤAŽNOSTÍ A NÁPRAVY

7.1 Zákazník, ktorý je spotrebiteľom, má možnosť využiť mimosúdne spôsoby riešenia sťažností a reklamácií. Medzi možné formy riešenia sporov patria napr:

Využitie mediácie miestnymi organizáciami na ochranu spotrebiteľa,

Predloženie prípadu obchodnej inšpekcii,

využitie európskej platformy ODR (online riešenie sporov), ktorá je k dispozícii na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

7.2. Zákazník môže tiež požiadať o pomoc miestne inštitúcie na ochranu spotrebiteľa na Slovensku.

7.3 Predávajúci deklaruje ochotu riešiť prípadné spory zmierom a vyzýva zákazníkov, aby ho vopred kontaktovali za účelom objasnenia prípadných nedorozumení.


8. PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

8.1 Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia výrobku.

8.2. Na uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy by mal zákazník urobiť vyhlásenie o odstúpení od zmluvy, ktoré môže zaslať e-mailom na e-mailovú adresu kontakt@elegantnynabytok.sk alebo poštou na adresu sídla predávajúceho.

8.3. Zákazník je povinný vrátiť výrobok v nezmenenom stave, bez známok používania, v pôvodnom obale, spolu so všetkým priloženým príslušenstvom a dokladom o kúpe.

8.4 Náklady na vrátenie výrobku znáša zákazník, pokiaľ sa predávajúci nedohodne na ich úhrade.

8.5 Predávajúci vráti zákazníkovi peniaze na jeho bankový účet do 14 dní od prijatia vráteného výrobku.

8.6. Viac informácií o odstúpení od zmluvy nájdete na stránke [tu].


9. SÚHLAS SO ZASIELANÍM FAKTÚR V ELEKTRONICKEJ FORME

9.1 Zákazník súhlasí so zasielaním faktúr v elektronickej forme, ktoré mu budú zasielané na e-mailovú adresu uvedenú pri zadávaní objednávky.

9.2 Elektronická faktúra je rovnocenná s papierovou faktúrou a spĺňa všetky zákonné požiadavky stanovené v predpisoch o účtovníctve.

9.3 Ak si zákazník želá dostať faktúru v papierovej podobe, mal by o ňu požiadať pri zadávaní objednávky, čo môže byť spojené s dodatočnými poplatkami súvisiacimi s nákladmi na zaslanie dokumentu.

9.4 Zákazník má právo odvolať súhlas so zasielaním elektronických faktúr zaslaním príslušnej žiadosti predávajúcemu e-mailom.


10. INFORMÁCIE O CENÁCH

10.1 Všetky ceny uvedené v internetovom obchode sú ceny brutto (vrátane DPH) a sú vyjadrené v slovenskej mene.

10.2 Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť ceny produktov a náklady na doručenie. Tieto zmeny sa nevzťahujú na už uskutočnené a potvrdené objednávky.

10.3 V prípade akcií a zliav bude ich platnosť a podrobné podmienky uvedené v podmienkach jednotlivých akcií.

10.4. V prípade chybne uvedenej ceny výrobku v dôsledku systémovej alebo ľudskej chyby si predávajúci vyhradzuje právo zrušiť objednávku po predchádzajúcom informovaní zákazníka.


11. RECENZIE PRODUKTOV

11.1 Zákazníci môžu pridávať názory na produkty, ktoré si zakúpili v internetovom obchode, za predpokladu, že sú pravdivé a neporušujú zákon alebo spoločenské normy.

11.2. Predávajúci má právo moderovať názory a odstrániť komentáre, ktoré obsahujú nevhodný, vulgárny obsah, propagujú iné výrobky alebo spoločnosti alebo nie sú v súlade s pravidlami obchodu.

11.3. Názory zákazníkov môže predávajúci použiť na marketingové účely, napr. ich zverejnením na webovej stránke obchodu, na sociálnych sieťach alebo v propagačných materiáloch.

11.4. Ak existuje podozrenie, že recenzia bola vydaná podvodne alebo osobou, ktorá daný výrobok nezakúpila, predávajúci si vyhradzuje právo ju odstrániť.


12. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

12.1 Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť a doplniť tieto obchodné podmienky. Tieto zmeny nemajú vplyv na objednávky zadané pred nadobudnutím ich účinnosti.

12.2 V prípade zmien obchodných podmienok bude ich nová verzia zverejnená na webovej stránke internetového obchodu spolu s informáciou o dátume nadobudnutia účinnosti.

12.3 V záležitostiach, ktoré nie sú upravené týmito obchodnými podmienkami, sa uplatňujú ustanovenia poľského práva a práva Európskej únie, najmä Občianskeho zákonníka a zákonov o ochrane práv spotrebiteľov.

12.4 Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť dňom zverejnenia na webovej stránke obchodu.

12.5. Všetky spory vyplývajúce z plnenia kúpnej zmluvy rieši príslušný súd v súlade s platnými právnymi predpismi.